Saint-Lucia.reismee.nl

Eindelijk aangekomen!

Gisteren aangekomen. Geland bij 29 graden. Ik in korte broek en Wim met colbert jasje. Opgepikt door taxi en naar het resort. Engelsen,Engelsen en Engelsen... Gegeten en om 9 uur lokale tijd naar bed. Wim slecht geslapen, Peet om 6 uur op en ik om 5 uur. Ontbeten (echt Engels) en de rest van de dag gegolfd bij 30 graden. Peet speelde uitzonderljk goed en slaat het verst (moest ik vertellen van Peet en ook dat Wm vals speelt alhoewel Wim zegt dat Peet gek is). Peet en Wim hebben een nieuwe vriendin en zijn allebei zo rood als een kreeft en smeren elkaar constant in met Aloë. Aan het eind van de dag gezwommen in zee om af te koelen en ik ben door een hoge golf met m'n gezicht tegen de zeebodem gekwakt. Alles kraakte en morgen volgen de foto's van het geschaafde gelaat. Verder als goed, veel drank en veel zon...

Reacties

Reacties

Sacha.

Hi (bad) guys,

Klinkt voortreffelijk en zo lekker herkenbaar. De huidschilfers vallen nog steeds met kilo's van mijn lichaam af. Zal wel weer lekker schraal voelen op bed.
Hi Luud, ben wel benieuwd naar je nieuwe look!
Have fun!

Groetjes van Sacha.

jos Pieko

Ja hoor, dat zou jij niet eens hebben, heb je wel ontsmet. Hele mooie foto's, ik wil er nog veel meer zien. Zijn de mensen vrolijk en is het ongeveer zoals op Martinique?

Ik hoor het wel.

Maak er maar wat leuks van, terwijl ik hier op de kleintjes zit te letten.

Genieten

Doeiii

Zus

Hoi Luud en de mannen,
Mmmm zeker lekker genieten nu...

O, o, , echt weer iets voor jou, je kan ook op een andere manier voelen hoe de zeebodem van Saint Lucia aanvoeld ...

Pas op met golfen met 30 graden en verknetteren!
Leuke impressie van de beach, snapshot van die local boy is gaaf!

Karin en Arnjo

Wij dachten echt dat jullie de 23e al zouden vertrekken dus wij vroegen ons al af hoe jullie daar heen gingen (met een zweefvliegtuig of zwemmend) maar jullie zijn er!! Het ziet er allemaal heel mooi uit. We wachten op het volgende verhaaltje en foto's. Veel plezier en blijf "smeren"!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!