Saint-Lucia.reismee.nl

1 april

Dinsdag. Auto gehuurd. Gesnorkeld, vulkaan gezien, botanische tuinen en in een vulkanisch heet mineraalbad gezeten. Daarna werd het 4 uur en begon het te regenen; hoosbuien. Ben benieuwd hoe het er hier dan uitziet in het natte seizoen. Morgen gaan we een dagje niksen. Op velerlei verzoek veel negroïden gefotografeerd...

Oh ja; we hebben een prijsvraag gewonnen en we mogen een week langer blijven.

1 april !!!

Zus

Leuke foto's Krijg nu een beetje een idee hoe
Saint Lucia er uit ziet
Ik zal ook maar eens idd. een rustdag nemen pas op, dat jullie niet moe worden ....Geniet nog maar even de laatse dagen..

Sacha

Have a break!

Wel vermoeiend hoor zo'n doe dag. Doe het maar even rustig aan.
Leuke en mooie foto's en je ziet maar: een hoop verschillende locals!
Trouwens leuke huurautootjes en allemaal een eigen autootje, het houdt maar niet op.

Groetjes,

Sacha.

Jos Pieko

Hoi vakantiegangers! Sta Lucia lijkt zeker wel op martinique zo te zien. Alleen heb ik daar geen negers zien werken.
Eigenlijk is het te kort deze vakantie. Hebben jullie nou het hele eiland kunnen zien? Eind van de week wordt het hier 20 graden. Dus kunnen jullie mooi afkicken van de temperatuur en de zon. Trouwens de zonnebank is hier gemaakt, dus ben ik vrijdag net zo bruin als jullie (zonder verbranden natuurlijk). Amy Winehouse al gespot?
Ben benieuwd naar de verhalen vrijdag.

Trouwens: Luud je hebt een gat in je zwembroek.

lirpa 1

Groetjes ik.

Jos Pieko

Als je toevallig een software shoppie vindt, kun je dan kijken voor windows 7? Schijnt niet veel te kosten. In india kost het roepia 50.

Fijne dag. Ik ga in de zon zitten.