Saint-Lucia.reismee.nl

Zaterdag

Zaterdag, Het verhaal gisteren van die golf en mijn gezicht is niet waar. Het ware verhaal moet toch verteld worden. Gisteren heeft Wim vals gespeeld met de telling van het golfen. Na 5 uur golf spelen bij 30 graden liepen de emoties zo hoog op dat het uitliep op een handgemeen tussen Wim en Peet. Zoals gebruikelijk probeerde ik het geheel te sussen en werd ik het slachtoffer van een vuistslag in het gezicht. Resultaat; zie de foto. Intussen hebben Peet en Wim het weer bijgelegd. Verder hebben we gezond, een stukje gewandeld en wat Pool gespeeld. Tijdens het wandelen kwamen we in een supermarkt waar de diepvriesafdeling werd bijgevuld. De medewerkers droegen pooljassen en dikke handschoenen! We lachen af en toe wat maar kijken elkaar steeds goed aan hoe de stemming zich ontwikkelt. We houden jullie op de hoogte

Reacties

Reacties

jos Pieko

ik schrijf niks

zus

Hier is het mooi weer en de "stemming" is goed...

Poehe....wat een story, geen geruzie meer hoor!
Niet meer er tussen springen Luud la-maar-gaan ziet er naar uit je gezicht.

Spannend!!!

Sacha

Hi Luud,

Have a Nacho!

Tja, dat heb je er nu van, misplaatste MACHO's!
En dat alleen al om een balletje.
Mooi gezicht, is trouwens een geweldige rechtse geweest.

Prettige vakantie verder.

Nu weet je het zeker: voortaan gewoon weer met ons meegaan!!!!!!

Groetjes,

Sacha.

Cela

Kunnen we jullie dan echt niet alleen op stap laten gaan?

Cela

Of heeft Luud teveel fantasie?

Sascha

Ojee, wat een gedoe zeg! Nou dit is de eerste en de laatste keer vakantie met z'n drieeen ;-) ;-) ;-).
Of sluit ik me bij Cela aan.....???

Nou in iedergeval veel plezier verder!

Liefs Sas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!