Saint-Lucia.reismee.nl

Laatste dag

Donderdag, laatste dag. Om 19:00 vliegen we weg dus gaan we nog een dagje luieren, alweer! We zijn allemaal goed verbrand en goed doorvoed. Gisteren hebben Peet en ik op zo'n tweepersoons zeilbootje een heroïsche boottocht gemaakt van Choc Bay naar Pigeon Island, zie de noordwest kant van de kaart. In het noorden kwamen we ondanks de straffe wind niet verder omdat de inkomende stroming van de Atlantische Oceaan ons steeds weer terugwierp op de hoge golven. Onderweg schildpadden, riffen en grote vogels die hun jongen op zee aan het voeden waren gezien. Verder draken, piraten, zeemonsters en krokodillen tegengekomen (ik begin nu door te draven, zonnesteek denk ik). Morgen zijn we weer thuis en kunnen we onze zeemansverhalen vertellen. Tot dan!

Reacties

Reacties

Sacha

Have a steak!

Hi boys,

Ruwe bolsters op een ruige zee. Zo te zien op de foto's kan je ook enorm goed surfen op die huizenhoge branding. Zal wel heel spannend zijn geweest alleen op die grote oceaan! Ik hou het maar bij kapitein Iglo.

Ben wel benieuwd naar die foto's van de draken, piraten, zeemonsters en krokodillen.

He Luud, neem de foto's wel mee met Pasen, dan kunnen we er met z'n allen van genieten.

Maar jullie hebben ongetwijfeld enorm genoten van al die tropische verrassingen en wij door de verhalen ook een beetje.

Geniet er nog maar even van en alvast een behouden vaart terug!

Groetjes,

Sacha.

Zus

Alweer voorbij...maar je kan thuis nog lekker na genieten van je, zware verwonding, het woeste zee avontuur, lekker eten en drinken de negroide mensen en vooral van je foto's..ik vond het leuk dat ik er bij was.

Zjenja

Was erg leuk om te lezen allemaal! Jammer dat het zo kort duurde.
Liefs Zjenja

Huug

Dat verhaal van Peet en Pim en dan Luud ertussen springen geloof ik niet helemaal. Helemaal niet dus. Ik denk meer dat luud met een slok op dezelfde mooie sierlijke sprong over de trapleuning heeft willen maken als die lenige Jamaicaan op die mooiste foto van de vakantie. En waarom mocht Wim ook niet op die in de haven aangemeerde en voor anker liggende catamaran zitten. Kortom zijn ze wel buitengaats geweest de mannen. En is het echt wel goed gekomen tussen Pete en Pim. Het is eigenlijk ook wel weer goed dat het weer allemaal voorbij is. Want de beelden en het verhaal staan volgens mijn total loss van wat er werkelijk gebeurd is op het eiland. Overigens vanaf morgen zijn Greet en ik twee weken naar Sevilla. Maar dat terzijde. Hebben ik eigenlijk wel een foto gezien van Luud in die witte zwembroek? Niet dus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!